Haur Hezkuntzako Lehen Zikloa Euskadin. Haurreskolak Partzuergoko ikastetxeak 2016.
Aurkibidea
1. ESKOLATZE GOIZTIARRA
1.1. Eskolatze goiztiarraren garrantzia
1.2. Jaiotza kopuruaren bilakaera Euskadin
1.3. Sei urtetik beherako haurren eskolatzea
1.4. Haurreskolak Partzuergoa
2. IKERLANAREN EZAUGARRIAK
2.1. Ikerlanaren helburuak
2.2. Ikerlanaren diseinua eta metodologia
2.3. Galdera-sortaren ezaugarriak
2.4. Bildutako laginaren deskripzioa
3. FAMILIEN EZAUGARRIAK
3.1. Ezaugarri sozio-ekonomikoak eta prestakuntzakoak
3.2. Hizkuntzaren aldetiko ezaugarriak
3.3. Jarduerak familiaren ingurunean
4. HAURRESKOLAK PARTZUERGOKO IKASTETXEEN BALORAZIOA
4.1. Gogobetetze maila orokorra
4.2.Haurreskoletako hezkuntza-lanaren balorazioa
4.3.Haurreskoletako antolamendu-alderdien, instalazioen eta zerbitzuen balorazioa
4.4.Familien parte-hartzea eta lankidetza
5.ONDORIOAK
6.BIBLIOGRAFIA ERREFERENTZIAK
LABURPENA
Hirugarren urtez jarraian ISEI-IVEI eta Haurreskolak Partzuergoaren lankidetza-prozesuaren ondorioz Haurreskolak Partzuergoaren barruan dauden ikastetxeen egoera ezagutu, eta baita, bertako familiek ikastetxe horietan egiten den lana nola baloratzen duten ezagutu dugu. Horretarako familiek berain iritzia emateko 24 galderako galdera-sorta bat prestatu zen, bost atal hauetan banaturik: Familien profila, Ikastetxeko instalazioak eta zerbitzuak, Parte hartzea eta elkarlana, Hezkuntza-lana eta Balorazio orokorra.
Aurreko edizioetan gertatu den bezala, ikerlanean lortzen diren emaitzetan oinarriturik, ekintza berriak definitu ahal izango dira, eta, horrekin batera, ikastetxe-sare bezala hobetzeko irizpideak finkatu.