Etapa erdiko Ebaluazio diagnostikoa

Ikastetxeen eta Euskal Hezkuntza Sistemaren hobekuntzarako balio duen ebaluazio prozesua da; Lehen Hezkuntzako 4. mailako eta DBHko 2. mailako ikasle guztiek oinarrizko konpetentziak noraino garatu dituzten baloratzen du.

Helburu bikoitza du: alde batetik, eskolak bizitzarako zein mailataraino prestatzen duen baloratzea eta ikasleak hiritar bezala duten eginkizuna betetzeko zein puntutaraino dauden prestaturik ezagutzea; eta bestetik, ikastetxeei beren irakaslana hobetzen laguntzea eta administrazioari hezkuntza-politika bideratzeko informazio baliagarria eskaintzea.

Genero-berdintasuna Lehen Hezkuntzan eta DBH-n Euskadin

Genero-berdintasuna Lehen Hezkuntzan eta DBH-n Euskadin

Ebaluazio Diagnostikoa. 2015. Txosten exekutiboa. DBH 2.

Ebaluazio Diagnostikoa. 2015. Txosten exekutiboa. DBH 2.

Ebaluazio Diagnostikoa. 2015. Txosten exekutiboa. LH 4.

Ebaluazio Diagnostikoa. 2015. Txosten exekutiboa. LH 4.

Emaitzen txostena interpretatzeko argibideak. ED15

Emaitzen txostena interpretatzeko argibideak. ED15

IKASLE ETORKINAK EUSKADIN: Ezaugarriak eta emaitzen analisia

IKASLE ETORKINAK EUSKADIN: Ezaugarriak eta emaitzen analis...

Aurkezpena ED15

Aurkezpena ED15

ED15eko triptikoa

ED15eko triptikoa