Etapa erdiko Ebaluazio diagnostikoa

Ikastetxeen eta Euskal Hezkuntza Sistemaren hobekuntzarako balio duen ebaluazio prozesua da; Lehen Hezkuntzako 4. mailako eta DBHko 2. mailako ikasle guztiek oinarrizko konpetentziak noraino garatu dituzten baloratzen du.

Helburu bikoitza du: alde batetik, eskolak bizitzarako zein mailataraino prestatzen duen baloratzea eta ikasleak hiritar bezala duten eginkizuna betetzeko zein puntutaraino dauden prestaturik ezagutzea; eta bestetik, ikastetxeei beren irakaslana hobetzen laguntzea eta administrazioari hezkuntza-politika bideratzeko informazio baliagarria eskaintzea.

Ebaluazio Diagnostikoa 2017 Txosten exekutiboa

Ebaluazio Diagnostikoa 2017 Txosten exekutiboa

Emaitzen txostena interpretatzeko argibideak. ED17

Emaitzen txostena interpretatzeko argibideak. ED17

Orientaciones para interpretar el informe de resultados. ED17

Orientaciones para interpretar el informe de resultados. E...

ED17 Simulazioaren konpetentzia anitzeko proba. LHko 4. maila

ED17 Simulazioaren konpetentzia anitzeko proba. LHko 4. ma...

ED17 Simulazioaren konpetentzia anitzeko proba. DBHko 2. maila

ED17 Simulazioaren konpetentzia anitzeko proba. DBHko 2. m...

ED17 Galderak eta erantzunak

ED17 Galderak eta erantzunak

ED17 Simulaziorako jarraibideak

ED17 Simulaziorako jarraibideak

Ordenagailu bidezko aplikazioaren ezaugarriak

Ordenagailu bidezko aplikazioaren ezaugarriak

ED17ko triptikoa

ED17ko triptikoa

Konpetentzietako itemen azterketa. Ondorioak. (ED17)

Izenburua Konpetentzietako itemen azterketa. Ondorioak. (ED17)
Deskribapena

ED17ko Txosten Exekutiboaren emaitzei informazio osagarri gisa, hainbat ondorio aurkezten dira bost konpetentzietarako errendimendu-proba bakoitza osatzen duten itemen azterketatik abiatuta.
Azterketaren helburua zenbait indargune eta ahulezia ezagutzea da item bakoitzean lortutako erantzunen behaketatik eta azterketatik abiatuta.