Etapa erdiko Ebaluazio diagnostikoa

Ikastetxeen eta Euskal Hezkuntza Sistemaren hobekuntzarako balio duen ebaluazio prozesua da; Lehen Hezkuntzako 4. mailako eta DBHko 2. mailako ikasle guztiek oinarrizko konpetentziak noraino garatu dituzten baloratzen du.

Helburu bikoitza du: alde batetik, eskolak bizitzarako zein mailataraino prestatzen duen baloratzea eta ikasleak hiritar bezala duten eginkizuna betetzeko zein puntutaraino dauden prestaturik ezagutzea; eta bestetik, ikastetxeei beren irakaslana hobetzen laguntzea eta administrazioari hezkuntza-politika bideratzeko informazio baliagarria eskaintzea.

ED09. Laburpen exekutiboa. LH 4. maila

ED09. Laburpen exekutiboa. LH 4. maila

ED09. Laburpen exekutiboa. DBH 2. maila

ED09. Laburpen exekutiboa. DBH 2. maila

ED09. Faktoreen eta aldagaien analisia. LH 4. maila

ED09. Faktoreen eta aldagaien analisia. LH 4. maila

ED09. Faktoreen eta aldagaien analisia. DBH 2. maila

ED09. Faktoreen eta aldagaien analisia. DBH 2. maila

ED09. Emaitzen txosten orokorra LH 4. maila

ED09. Emaitzen txosten orokorra LH 4. maila

ED09. Emaitzen txosten orokorra. DBH 2.maila

ED09. Emaitzen txosten orokorra. DBH 2.maila