Etapa erdiko Ebaluazio diagnostikoa

Ikastetxeen eta Euskal Hezkuntza Sistemaren hobekuntzarako balio duen ebaluazio prozesua da; Lehen Hezkuntzako 4. mailako eta DBHko 2. mailako ikasle guztiek oinarrizko konpetentziak noraino garatu dituzten baloratzen du.

Helburu bikoitza du: alde batetik, eskolak bizitzarako zein mailataraino prestatzen duen baloratzea eta ikasleak hiritar bezala duten eginkizuna betetzeko zein puntutaraino dauden prestaturik ezagutzea; eta bestetik, ikastetxeei beren irakaslana hobetzen laguntzea eta administrazioari hezkuntza-politika bideratzeko informazio baliagarria eskaintzea.

ED17 Familia txostena

LH4

ED15 Familiaren txostena

LH4

ED17 Familia txostena

DBH2

ED15 Familia txostena

DBH2

ED17 Ikastetxearen txostena LH4

ED15 Ikastetxerako txostena LH4

ED17 Ikastetxeko txostena DBH2

ED15 Ikastetxerako txostena DBH2